.

.

Thursday, 20 October 2011

...SuDaHLaH...



~✿..Saya minta kepada Allah setangkai bunga yang segar, DIA bagi saya kaktus berduri..saya minta kupu-kupu yang cantik, diberi ulat berbulu..saya sedih & kecewa..namun kemudiannya, kaktus itu berbunga..indah sekali dan ulat itupun bertukar menjadi kupu-kupu yang cantik..✿~

>>> Itulah jalan Allah..indah pada masanya, Allah TIDAK MEMBERI apa yang kita HARAPKAN tapi DIA beri apa yang kita PERLUKAN..kadangkala kita sedih, kecewa, terluka...tapi jauh di atas segalanya DIA sedang MENGATURKAN yang TERBAIK dalam kehidupan kita...(✿◠‿◠)

InsyAllah..semuanya ada HIKMAHNYA yang tersendiri..♥♥

Thank's a lot....

Thank's a lot....mummy n papa...^_^

hihihi~ mesti korang tertanya2 kn...? sebenarnya da lama sayep nk kongsi ngn sume, da 2 bln da pun sayep dapat present dr my parent tuh...cuma terlupe...al-maklum lah...manyak benda nak di fikirkan lam benak fikiran ni...uhuhuuu~

sebenarnya....malu la nak cakap...*_* kui3...sayep dapat adiah rantai emas dari my parent, p x taw la plop semperna ape...maybe saje2 la kot...x pun sebab nak2 raye ari 2 kaki tangan "gomen" dapat bonus...Haa,,,betul la kot..hak3...

epeiy kot bila dapat rantai emas 2, nak2 lagi emas skang tengah meningkat naek...hihihi...maceh mami, maceh papa...muahhhhhs!

my hug 4 my parent's...^_^

>>>nak nengok ke rantai 2...? x yah la kot kan...biase la rantai...sume owg kenal pn...hek3...<<<

mungkinkah....?

Fuhhhh....da lame glerr x update,,,,da naek sawang da cni....uhuhuuu~

sebenarnya bukan ape, saje jew...bz cket sbln y lepas...ecece...ye la sgt tuh...kui3...
padahal blog ni x dapat nak on...ntah ape masalah "die" ari 2....demam campak la kot...hak3..

oke, sbnarnya terlalu banyak perkara yang nak dikongsi kat cni, tapi tetiba da ilang sume 2...mmg, sayep ni jns cpt lupe ingatan...kuang3....nasib badan la katakan...@_@

uhuhuuu~~ 
jiwa sayep masih kacau bilau....masih x taw mana arah nak tuju (kecian kn sayep...?) x taw nape...epiey just half clock...pas2 datang balik penyakit "sasau" 2...x taw nak bt cam mn...x pe la, asal luaran owg2 sume nampak sayep epiey jew...p dalam ati "kering" bak padang pasir...x dapat nak cari mana penghujung nak kuar dari padang pasir yang luas 2...huhu...dasyat kan perumpamaan 2...

penat kan bila asyik mencari sesuatu yang x pasti ni...? emm...mmg penat...sayep x dapat fokus satu pun tugasan sayep, kejra dalam lamunan...study x dapat fokus....


>>>sebab sayep cuba jadik y terbaek utk diri sendiri...cuba melawan segala kekurangan sayep, tapi sayep x mampu...atau maybe masih belum rezeki sayep...terlalu manyak perkara yang ingin di 
"SEMPURNAKAN"<<<