.

.

Monday 11 July 2011

~ ReaLiTi tAk sEiNdAh iMpiAn ~

Maybe…segalanya nampak indah dari luaran.. mungkin juga pernah mengukir senyuman yang entah di mana keikhlasannya dan dalam keadaan keterpasaan untuk menutup segala keresahan hati…

Kesakitan yang masih terasa, dan setiap kali itulah air jernih mula bergenang di tubir mata dan mengerti keresahan hati…keluar tanpa paksaan…lagi…dan lagi…..

Sampai bila hati, perasaan dan fikiranku harus begini? Di mana semua kekuatanku yang dulu…yang pernah tabah walau apapun yang terjadi aku mampu terima… Ya Allah kuatkanlah hamba-Mu yang kudus ini…..

Aku bahagia dengan kehidupanku…dikelilingi semua insan yang menyayangiku…tetapi hatiku seolah-olah kosong,,,kosong tanpa sebarang erti bila bersendirian…kesepian yang membuatku resah sendiri…hilang segala keceriaanku, yang ada hanya lakonan untuk tatapan semua yang memandangku…

Apa yang meruntun perasaanku sebenarnay…? Aku sendiri pun tidak mengerti…kerana hati dan perasaan yang berbaki hanya “KOSONG” saat ini, tiada apa-apa yang membebankan benak fikiranku…tetapi yang aku tahu, aku mahu menangis…menangis sepuas-puasnya sehingga penat sendiri…! kenapa aku harus merasa seolah-olah kehilangan, tiada arah haluan yang jelas.. yang harus aku pilih untuk lari dari kesepian dan kesakitan ini…..




-e.e.e- 

No comments:

Post a Comment