.

.

Tuesday 6 September 2011

...RaYe kEh...?

dam,,,dam,,,dum,,,bunyi mercun,,...

Wahhhh...cam sonok jew nak raye....memang, mula-mula "excited" la sangat...al-maklum la, penat berpuase..

*Tapi sayep sedey sangat rasa bila bulan ramadhan yang mulia da nak pergi...tak taw nape, rasa syahdu   jew...cehhh...(syahdu ye...kui3) B.E.T.U.L...tak tipu, rasa cam x nak pergi jew dari bulan ramadhan ni...sayep takut bila sayep rasa sunyi...huhu~ :(

Yang penting misi aku  taun nie, nak beraye sakan n tanak sedey-sedey lagi...sakan ke? he...

1st, baju raye mesti ade 4 pasang, selipar raye 1...oke, da cukup kot...(tak keterlaluan kn?..kikikii~) sehari ke sehari...cepat jew masa berlalu...p sib bik baju-baju raye gue sempat ciap sume..syukran, mampu tersenyum gak...p selipar raye jew x menyempatkan diri nak beli, maklum la...gue kan bz...hahaha~

Alaaa....lagi wape ari jew nak raye, nape makin hampir raye...makin tak syok ni rasa? adusss....tanak la berperasaan cam gini....huhuhuuu...

^_^ (buat2 cenyum...macam kebiasaan aku, walaupun lam ati ade sembilu....kui3..) tuihhh...tak syantek langung cenyum pn...:p

3, 2, 1....MERDEKA!....eh, cilap...esok la merdeka,,,malam ni malam raye LoL...sama la, mercun da cam time merdeka da kat umah ni...sonok jap rasa bila x menang mate aku nak nengok, depan...belakang...atas...bawah...kiri...kanan....mercun meletup...sambil diterangi cahaya pelita...wahh..hihi~

Eh, da raye ke ari ni? cam tak caye lak...x nak raye lagi leh x? huk3... (ape la ko ni...owg sume tunggu nak beraye...aishhh!)

*sayep x sonok nak beraye....tak taw nape...huhuhuhuuuuu.....

Sempat 2 ari jew gue raye...demam la plop....ishh3....cian nye dak cengeng tuh....die x nak raye ngat, kn da x dapat beraye betul-betul da...:( huk3..mana pn x dapat pegi, sedey...(demam tetibe jew, cyp darah idung n batuk-batuk lagi) tapi takpe, kawan2 sejati gue tetap datang beraye...ade la, raye pertama 4 owg, raye ke-2 sayep bz...n raye ke-3 4 owg lagi...rake ke-4 relex lg...n raye ke-5 baru sayep chat cket,,,n giliran sayep usyar umah kawan-kawan lak...he. oke la 2 kn... :)

RaYe PeRtAmA

RaYe KeDuA


Oke, 2 ari jew sayep betul-betul beraye...tetibe demam menyerang...huhu~

No comments:

Post a Comment