.

.

Tuesday 2 August 2011

i'm falling in luv....uhuhuu~


~ Masa aku dicuri lagi...demi mencuri hati, seorang puteri...
   Buat pengubat hati juga pelengkap rusuk kiri ~ (cweet kan.....? ) ^_^
_
_
_
_
_

Wahhhh...beruntung sesangat pengacara tv3 (Shera Ayob) dapat lelaki cam pelakon drama bersisi "Juvana" Zahiril Adzim...nape aku cakap cam 2 ek???

Yup, kenapa aku suka sesangat, bila baca blog Zahiril Adzim aku faham segala-galanya,,,cz blog die terlalu banyak perkara tersirat telah terunggap melalui penulisanya...maybe segala yang terluah dari hati tentang segala perjalanan hidupnya yang sebenar...tentang sebuah penghidupan...jom view >>> http://zahiriladzim.blogspot.com/ (mungkin korang gak akan jatuh chenta ngan blog penulisan'n seperti saya...kuang3..) :p

(Andai kata...sume llaki kat dunia ni ade perasaan cam ni...kerana aku tahu "andai kata" suatu ungkapan yang tiada kemungkinan yang pasti...kn? so, lupakan...huhu~)

nahhh....ni lah pic time diorang bertunang..
"saya suka bila die semakin mengelak, itulah yang membuatkan
 saya lagi cuba untuk mendekatinya" -Zahiril Adzim (melodi)
_
_
_
_
_
Skang Zahiril gak telah menerbitkan sebuah novel tentang segala kisah kehidupan yang dilalui...segala jatuh bangun sebuah kehidupan....

Novel ini lah yang membuatkan aku "falling in luv" sangat 2...nak sangat baca kisah dalam 2, cz bagi aku sangat menarik...jangan salah anggap lak yee...hihi~


"BOGEL MENUJU TUHAN"

ingin aku miliki...huk3

No comments:

Post a Comment