.

.

Saturday 31 December 2011

aku blogger...???

yay, maybe....walau kekadang aku menaip tika kesunyian, tp itulah hakikat...aku menaip hanya untuk diri sendiri...

1st time aku jd blogger ni....emm,,,...???
Maybe sebab rasa nak luahkan sesuatu, rasa nak coretkan segala isi hati macam diari, tapi aku ni memang spesis x minat nak menulis berjela-jela kat kertas....pegang pen n menulis, memang pernah cuba,,.tapi x menjadi (leceh). Tapi bila kat cni rajin n laju jew tangan nak menaip....maklum la x perlu nak kepit-kepit pen kat tangan....huhu~

itulah....
MAY 2011...tetiba terdetik hati nak conteng-conteng kat cni, rasa tenang bila dapat menulis kat cni...sebab orang cakap klu ade sesuatu yang menyerabutkan benak fikiran, story jew kat sape-sape....klu disimpan lama-lama lam ati lama-lama "Bernanah" eww... tapi aku ni jenis suka pendam, buat penilaian sendiri...last-last 1 benda yang aku nak buat pun x jalan....so, bila dapat luah sume kat "My Baby Blog" ni...tenang la cket. Baby Blog??? sebab die masih baru...baby lagi ni cz die hanya maen sorok-sorok jew kat cni (duk kat belakang tabir jew)....kui3.

No comments:

Post a Comment