.

.

Sunday 29 May 2011

KisAhKu tAk sEiNdAh "fAirYTaLe"...


Bila ingat balik time ”tecik-tecik” dulu…itulah impian aku, nak idup dalam dunia fantasi…beh jew…diawan-awangan…pakai baju comey-comey jew…pastu bila da nama cite fairytale ni,,,x sah kalau x dapat kawen ngn anak raja…haishh…(berangan la ko sampai ke tua fia…haha~). Dan itulah angan-angan sume kanak-kanak pompuan dari dulu sampai skang..(penangan kartun punye pasai) he..

Jap-jap…tapi 2 bukan impian aku, sampai nak kawen ngn anak raja segala, jauh panggang dari api wooo~~ anak raja tengok aku pun da termuntah! Huhu~ :p

Maybe “prince charming” kot yang lebih sesuai untuk diganti ngn anak raja 2…muahaha~ (2x5 jew sebenornye…) tak lah, just 2 hanya anganan yang x mungkin terjadi lol..

Cinta…???
Apa sebenarnya yang ade dengan cinta…??? Ntah, maybe bagi aku macam biskut marie kot..tak pun cip more,,..haha~ takde ape-ape makne nak dibanggakan dengan perkata C.I.N.T.A kerana perkataan itu sangat sukar untuk dimengerti…(so, x yah penat-penat kn otak aku tuk berfikir)

Ntah apa dan sapa yang aku tunggu sebenarnya aku sendiri pn x taw…haishhh,,,, hati aku ni diperbuat dari konkrit kot…sampai aku sendiri pn x faham kenapa susah sangat bagi aku tuk mencari cinta yang sempurna…yang datang sume aku lepaskan..

Sampai bila aku nak tunggu “prince charming” yang datang dari kayangan jemput aku ngn kuda putih…tapi jangan lak “putera katak” yang terpaksa aku “cium” dulu tuk bertukar jadi “my prince”…? hohohoooo~ x sanggup woo….! euww..

Pesal aku nak cakap pasal benda cam ni kat cni ek??? Aku sendiri pn da terconfius neh…huhu~ pernah kecewa kah aku??? Haha~ cam sakit perot lak rasa yang aku cakap aku pernah “t’kecewa”…ni bukan diri aku lol…aku yang aku kenal adalah seorang yang “selamber jew, brutal gitu”…ahhahaa~ apa nak jadi, jadi…aku tak pernah kisah pun sebelum neh…haishhh! X faham betul la ngn diri ko ni fia,,…what wrong with u haa???  *aiyarkkkk….! (ini bukan aku)



No comments:

Post a Comment