.

.

Monday, 30 May 2011

Lari Dari Pentas Duniawi...Ibarat Lari Dari Kehidupan Hakiki.....


        Fuhh…maybe otak aku da penat dari nak fikir sume ni…tiada apa yang harus aku lakukan, selain lari dari pentas lakonan kehidupan yang tidak memberi apa-apa makna kehidupan yang sebenar..


Lari dari segalanya-galanya yang membebankan benak fikiranku..


Entah aku lari dari apa sebenarnya…aku sendiri pn x pasti….sesungguhnya yang aku tahu..aku hanya penat sendiri, penat dengan diri sendiri,,,,
Penat jiwa…
Penat hati...
Penat perasaan…
Penat fikiran…
Penat …..hanya itu yang mampu aku ungkapkan…!


Tak masuk dek akal bukan…?
Tapi Itulah hakikat apa yang aku lalui sekarang…lari dari dunia sebenar…
tanpa berfriendster, tanpa berpesbuk, tanpa bermesej, tanpa bergayut, tanpa berchat, tanpa bergogle talk, tanpa ber’ym….dan tetiba rasa nak “ber’blog” plak (maybe di sini dapat aku luah segalanya).. tanpa…..tanpa sume yang menghubungkan aku dengan dunia sebenar aku selama ni…kekadang talifon pn entah mana aku letak…bateri pn mati sampai sehari pn aku x sedar…hihi…memang parah betul aku neh...! *_* ntah kenapa tetiba rasa "t'kecik" ati sesangat n rasa nak menjauhkan diri dari sume 2...huhu~ memang tipu lah kalau aku langsung tak ber..sume2 tu…yayy, memang ade,, but just a bit only,, hanya untuk sesuatu yang penting2 jew….(hanya itu yang aku mampu lakukan skang...dan ini bukan kehendak ku) adushhh....!


Maybe banyak benda yang membebankan fikiran ku…apa yang aku lakukan ibarat sume x kena…Ntah la, something wrong betul lah aku neh…!!! 


Aku x nak fikir apa-apa da, yang aku tahu my live is a very3 simple right now…pegi keje n balik keje, ari minggu pegi kelas…pas2 buat assignment (2 pn kalau rasa masih ade kudrat..huhu~). Pastu balik pada asal…keje,,,keje,,,n keje….. (lalalalaaa…ari-ari keje, lalalalaaa…bosan dengan keje hhaa’haa…) ~meet unckle hussin punye lagu~ gghee..


No social life…ngan member-member pn da jarang berjumpa, berdate ngn teman-teman “sekepala” aku…gelak sama-sama…ade jew cite gila-gila yang buat kitorang gelak sampai x ingat dunia…hahahha…ouchh,,, windu gilax kt diorang…tapi sume da ade kehidupan masing-masing…sume da buzy ngn live sendiri…jarang sangat leh jumpa,,.kebanyakan sume da merantau jauh-jauh...keje kt tempat orang, x kurang juga yang ngah study…tapi ade juga yang da kawen..tapi bila diorg balik, compem ade-ade jew “plans or project gempak” kitorang….hikkss!  owhh…tetiba rasa sendirian walau dikelilingi ramai yang bersama ku… touching….huk3...T_T

No comments:

Post a Comment